elle's FotoPage - one day at a time


My name: elle labelle
My Fotopage: http://elle-labelle.fotopages.com/
About me: one day at a time
From: Malaysia
Camera:
Not specified
Other:
Friends:
hanie liza
Latest entry:JAGUNG KUKUS
Salam buat adik-adik sekelian.. kakliza ni memang sukaaaaa benar dengan jagung.. pantang nampak ada jualan jagung memang beli punya.. dan sungguh tak sangka rupanya cucu perempuan kakliza pun hantu jagung.. baru-baru ini kakliza beli jagung kat pasar malam.. tetapi oleh kerana agak sibuk ..asik bertangguh jer.. .so satu malam tu kakliza terajin nak perisikan butir jagung [bukan hiris macam dalam gambar] untuk buat bubur keesokkannya.. tapi oleh kerana teringin nak makan jagung kukus denga... View this Fotopage entry
Muna Mahdzar Fadaaq
Latest entry:Goodbye and Thanks for the fish
I did it! After months of hair-tearing frustration, I finally move over to another blogging journal. If you're kind enough to want to follow my journey, set your url pointer to http://munamahdzarfadaaq.blogspot.com Goodbye Fotopages. You've been a fun ride for the last four years and a bit, but there's just so many breakdowns along your information super-highway. View this Fotopage entry

© Pidgin Technologies Ltd. 2016